NURBIAH DESIGN


Create your own at MyNiceProfile.com

About Me

My photo
Menjual barangan kraf tangan hasil seni sendiri dengan menampilkan hasil seni anyaman Bakul dari kertas surat khabar.. ramai yang bertanya adakah produk ini tahan lama dan tidak akan koyak atau rosak apabila terkena air dan sebagainya memandangkan ia diperbuat dari kertas surat khabar..sebenarnya hasil seni ini selepas dianyam ia akan disapu dengan beberapa lapisan gam kanci untuk menjadikan ia keras dan kukuh sebelum diwarnakan seperti warna rotan.. produk ini sesuai dijadikan hiasan dan hadiah untuk rakan2 dan sahabat handai. Jika berminat boleh hubungi :: email :: sazarulrasidee@yahoo.com phone::0179092554 atau membuat tempahan melalui laman sesawang ini juga boleh dilakukan. cara pembayaran adalah secara Bank in ke account CIMB BANK :: 06210001754529 SAZARUL RASIDEE BIN AHMAD SABRI MAYBANK :: 101178130425 AHMAD SABRI BIN ISMAIL sila nyatakan kod produk yang diinginkan dan sila maklumkan jika sudah membuat sebarang bayaran. penghantaran ke seluruh MALAYSIA disediakan +RM3=SEMENANJUNG MALAYSIA +RM5=SABAH DAN SARAWAK

Followers

1 CLICK UNTUK AKAK

Wednesday, April 6, 2011

SALAM SEMUA??

assalamualaikum semua.. maaf lah.. akak tak update blog nie lama pulak.. sibuk sikit la semenjak dua menjak nie.. baru-baru nie orang ramai pulak datang rumah ambil tempaham bakul yang dieorang tempah.. semnua dah siap.. pastu kena siapkan tempahan bakul untuk sepasang sirih junjung untuk perkahwinan anak jiran sebelah rumah bulan 6 ni.. pastu biasa la sibuk dengan hari2 melayan kerenah anak-anak dan suami.. biasalah hidup seorang ibu...  hujan lebat pulak kat rumah akak nie.. sampai-sampai air dari parit depan rumah berarus air dalamnya.. bahaya la rasa... anak bungsu pulak sibuk merengek nak main hujan dengan kawan2 dia kat luar rumah... jangan harap mak bagi.. kalau demam sakit siapa yang tak tidur malam kalau bukan mak dan abah.. biar kamu menangis sebab tak dapat main kat luar rumah.. dari kamu menangis sakit tak sihat.. kadang2 anak2 tak tahu dan tak nampak sebab-sebab kita ibu2 melarang sesuatu tu.. kalau ibu tu tak bagi.. pasti ada sebab dan alasannya.. ibu mana tak sayang anak-anak kan??
There was an error in this gadget

NURBIAH